Våra Produkter

Övergripande

Time Key har under fyra decennier utvecklats till ett av marknadens mest genomtänkta och flexibla Workforce Management System. Time Key har stöd för bemanningsplanering, närvaro-/frånvaroregistrering, projektrapportering samt produktionsrapportering.
Alla delar är integrerade med varandra vilket minimerar både användarinteraktion och administration. T.ex. samverkar närvaro med uppföljning (projekt/produktion) vilket gör att data endast behövs registreras en gång för att slå igenom på övriga delar av tidsystemet.
Vidare erbjuder integrationen avsevärda fördelar vad gäller verksamhetsuppföljning. Time Key möjliggör inte bara uppföljning av projekt- och produktionstid utan också av indirekt tid. Många gånger finns det lika stor potential i att minimera den indirekta tiden som effektivisering av direkta verksamhetsprocesser.

Närvaro/Frånvaro

Time Key kombinerar enkelhet för användare med avancerade möjligheter för förvaltaren att lägga upp komplexa regelverk.

Läs mer
Bemannings­planering

Time Keys Bemanningsplanering möjliggör effektiv resursplanering/schemaläggning.

Läs mer
Verksamhets­uppföljning

Time Keys verksamhetsuppföljning skapar förutsättningar för uppföljning, analys och optimering av verksamhetskritiska processer.

Läs mer
Projekt­rapportering

Med Time Keys projektrapportering är det enkelt att följa upp nedlagd tid på projekt och aktiviteter.

Läs mer
Produktions­rapportering

Med Time Keys produktionsrapportering kan ditt företag enkelt realtidsboka och följa upp nedlagd tid på order, aktivitet och/eller arbetad tid på kostnadsställen.

Läs mer
Mobilapplikationer

Time Keys mobilapp erbjuder funktioner från Time Keys samtliga modulområden.

Läs mer
Pekskärms­terminaler

Förutom bokning via webbklient eller mobilapp kan registrering ske via pekskärmsterminal.

Läs mer